Bezpieczne pakiety w popularnej sieci sklepów RTV/AGD


AXA Assistance przygotowała specjalne pakiety dla wszystkich klientów, którzy cenią poczucie bezpieczeństwa i pewność, że w przypadku gdy wydarzy się coś nieprzewidzianego mogą liczyć na szybką i fachową pomoc w rozwiązaniu zaistniałego problemu, w każdej sferze ich życia prywatnego.
 
„Bezpieczne” pakiety zostały przygotowane we współpracy z Media Expert w 2017 r. i dostępne były jako samodzielne produkty do zakupu w wybranych elektromarketach tejże sieci. Dzięki ich atrakcyjnej cenie, a co za tym idzie rosnącej popularności wśród klientów, postanowiliśmy je odświeżyć i jednocześnie rozszerzyć zakres udzielanej pomocy.
 
Obecnie klienci Media Expert mają do wyboru aż 3 pakiety:  

  • „Bezpieczny dom” - zapewnia organizację wizyty specjalisty, pokrycie kosztu dojazdu oraz robocizny w razie awarii w domu. Zakres ochrony został rozszerzony o pomoc specjalisty RTV/AGD/PC.
  • „Bezpieczne zdrowie” – zapewnia organizację pomocy medycznej i wizyt lekarskich dla całej rodziny klienta w razie problemów zdrowotnych. Zakres ochrony został rozszerzony o zachorowania spowodowane ukąszeniem przez kleszcza.
  • „Bezpieczny Internet” - gwarantuje pomoc wykwalifikowanych specjalistów IT, wypłatę odszkodowania i profesjonalną pomoc prawną w przypadku kradzieży tożsamości internetowej lub naruszenia reputacji, transakcji z nieuczciwymi sklepami on-line oraz kradzieży środka płatniczego w Internecie. Pakiet został powiększony o ochronę zakupów dokonywanych na allegro.

 
Do dyspozycji klientów dostępna jest całodobowa infolinia, gotowa do zorganizowania niezbędnej pomocy nawet w najtrudniejszych sytuacjach związanych z domem, zdrowiem czy też aktywnością w Internecie.
„Niezmiernie cieszy nas fakt rosnącej świadomości klientów i popularności produktów oferujących pomoc w przypadku zagrożeń Internetowych, ponieważ jeszcze do niedawna nie było to takie oczywiste. W dzisiejszych czasach, gdy stał się on dla nas codziennością, bez której nie możemy się obyć, nasza czujność powinna być wzmożona. Coraz częściej potrzebujemy też pomocy w walce z cyberatakami, ochronie naszych danych osobowych, środków finansowych, reputacji czy zakupów dokonywanych on-line. O ile w przypadku awarii w mieszkaniu lub problemów zdrowotnych wiemy do jakiego typu specjalisty mamy zwrócić się z pomocą, o tyle w przypadku problemów związanych z naszą aktywnością w Internecie nie jest to już tak oczywiste” mówi Łukasz Hajkowski Członek Zarządu AXA Partners, Dyrektor Sprzedaży w Polsce.
 
Zaletą „bezpiecznych” pakietów jest to, że w przypadku gdy klient potrzebuje pomocy wystarczy jeden telefon na infolinię i zajmiemy się wszystkim za niego, od zorganizowania pomocy do pokrycia jej kosztów. Ponadto dotyczą one sytuacji, które mogą nam się przydarzyć każdego dnia – pęknięta rura, awaria prądu, wirus ściągnięty na komputer czy też problem z organizacją transportu do szpitala. Wszystko po to, aby klienci mogli skoncentrować się na tym co jest dla nich najważniejsze.

Share this article: