CLICKET – proste ubezpieczenie na klik


Pomimo tego, że produkty ubezpieczeniowe na dobre zagościły w Internecie i aplikacjach mobilnych, to ich wybór i zakup nie dla wszystkich należy do prostych i szybkich. Tak było do teraz.
 
Pod koniec października, wystartował start-up Clicket. To w 100% polski pomysł, który już niedługo może zrewolucjonizować rynek ubezpieczeń osobistych, szczególnie wśród młodych klientów. Aplikacja internetowa, a niedługo także mobilna, wciąż jest udoskonalana i już teraz oferuje pierwsze produkty ubezpieczeniowe opracowane we współpracy z AXA Partners. Oferta została opracowana w ramach programu akceleracyjnego AccelUp realizowanego przez Accelpoint.
 
Clicket, to szybkie i proste ubezpieczenia. Pamiętam, że gdy sam byłem studentem brakowało mi miejsca, gdzie mógłbym załatwić swoje sprawy finansowe w prosty i przejrzysty sposób – przyznaje Michał Gałagus, Prezes Spółki i jeden z pomysłodawców projektu. Nasze rozwiązanie kierujemy głównie do ludzi młodych, w szczególności studentów, którzy często są bardzo zabiegani. Obecnie, ze względu na procedury i koszty, osoby te, zniechęcone formalnościami i procesem zakupu ubezpieczenia, zwyczajnie z niego rezygnują lub zdają się na wybór zasugerowany przez kogoś innego – dodaje.
 
Rozwiązaniem tej sytuacji może być zmiana dotychczasowego, niedopasowanego do aktywnego użytkownika, modelu dystrybucji. Nowe rozwiązanie daje możliwość ubezpieczenia się w prosty i intuicyjny sposób, a cały proces zajmie dosłownie kilka minut. Aby skuteczniej dotrzeć do studentów, firma nawiązuje współpracę z samorządami i organizacjami, a także uczelniami wyższymi. To ważne z punktu widzenia dotarcia do odbiorców, ale również z uwagi na możliwość otrzymania zwrotnych opinii dotyczących proponowanego rozwiązania.
 
Aplikacja daje możliwość założenia profilu z podstawowymi danymi, jak imię, nazwisko, adres i PESEL klienta. Po zalogowaniu użytkownik wybiera spośród gotowych wariantów ubezpieczenia. Wystarczy, że wskaże produkt, wypełni krótki formularz i dokona płatności. Ochrona zaczyna działać od razu, a wszystkie potwierdzenia i dokumenty trafiają na adres e-mail podany przy rejestracji. Aplikacja nie ma ograniczeń czasowych i lokalizacyjnych. Ubezpieczyć można się z każdego miejsca na świecie i o dowolnej porze.
 
Jesteśmy dumni z tego, że dzięki udziałowi w programie akceleracyjnym realizowanym przez Accelpoint mamy możliwość wyszukiwania nisz rynkowych i aktywnego kształtowania trendów. Oferta przygotowana we współpracy z Clicket ma odpowiadać na potrzeby ludzi świadomych, którzy cenią swój czas i są aktywnymi użytkownikami aplikacji mobilnych i internetowych. Nasze ubezpieczenia zapewnią kompleksową ochronę w różnych płaszczyznach naszego życia, a ich zakup jest bardzo prosty – mówi Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży w Polsce, Członek Zarządu AXA Partners.
 
W tej chwili Clicket oferuje ubezpieczenia NNW, turystyczne oraz kosztów leczenia dla cudzoziemców przebywających w Polsce, jednak ambicje jego twórców wykraczają dużo dalej.
Potrzeby naszych klientów nieustannie ewoluują. Wraz z rozwojem technologii, zmianami zasad funkcjonowania społecznego, przychodzą nowe ryzyka, przed którymi klienci chcą się uchronić. Kiedyś mało kto myślał o ubezpieczeniu przed uszkodzeniem wyświetlacza w smartfonie, dziś jest to oferowane niemal przy każdej sprzedaży urządzenia – zapewnia Tomasz Wojciechowski, odpowiedzialny w Clicket za rozwój i wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych w aplikacji.
 
Ubezpieczenia oferowane przez Clicket dostępne są na stronie internetowej.
Share this article: