Przedłużona gwarancja z ZEN Mastercard


Już od 26.10.2020 posiadacze kart konsumenckich (pakietu ZEN Gold i ZEN Platinum) i kart biznesowych ZEN Mastercard otrzymują dodatkowy rok gwarancji na elektronikę zakupioną przy wykorzystaniu swojej karty.
 
Jak działa dodatkowy rok gwarancji? Płacąc kartą ZEN Mastercard za sprzęt RTV/AGD oraz elektronikę, np. smartfony, konsole do gier, laptopy i tablety, otrzymujesz całkowicie za darmo dodatkowy rok ochrony. Sprzęt możesz nabyć zarówno w sklepie stacjonarnym jak i internetowym, zarejestrowanym na terenie Unii Europejskiej (oraz Norwegii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii), innym niż w strefie Duty-free. Ważne jest, aby w całości został opłacony kartą ZEN Mastercard (100% ceny) i był fabrycznie nowy, z gwarancją producenta trwającą maksymalnie 36 miesięcy od daty zakupu. W zależności od typu posiadanej karty sprzęt może być przeznaczony do użytku osobistego (w przypadku karty konsumenckiej) lub do użytku biznesowego lub osobistego (w przypadku karty biznesowej).
 
Ubezpieczenie przedłużonej gwarancji zapewnia wydłużenie ochrony sprzętu o kolejny rok po zakończeniu standardowej gwarancji producenta. Dzięki niemu w razie awarii możemy liczyć na pokrycie kosztów naprawy lub zakupu nowego sprzętu albo zwrot równowartości pierwotnej ceny zakupu. Produkt ten zapewnia nam dużą oszczędność pieniędzy, tym bardziej, że ochrona udzielana jest w ramach karty ZEN Mastercard bez żadnych dodatkowych opłat. Kolejną korzyścią jest poczucie bezpieczeństwa i komfort w użytkowaniu sprzętu po upływie gwarancji producenta, ponieważ nie musimy martwić się nieprzewidzianymi kosztami naprawy.
 
ZEN to nowa firma z sektora fintech, założona przez współtwórcę odnoszącej międzynarodowe sukcesy platformy ecommerce.  Realizuje ona kompleksowy pakiet usług finansowych, obejmujący m.in. obsługę konta i płatności, a także wydawanie kart płatniczych Mastercard z ubezpieczeniem AXA Partners. Więcej informacji o ZEN znajduje się na stronie https://www.zen.com/pl/ .
Share this article: