Homepage > O nas > Bezpieczni w domu i w sieci - oferta AXA Assistance dla klientów Media Expert

Bezpieczni w domu i w sieci - oferta AXA Assistance dla klientów Media Expert

04/07/2017

AXA Assistance we współpracy z Media Expert stworzyły dwa innowacyjne produkty: „Bezpieczny dom” oraz „Bezpieczny Internet”, zapewniające wsparcie w trudnych sytuacjach jakie mogą mieć miejsce w naszym najbliższym otoczeniu. Pakiety dedykowane są wszystkim tym, którzy cenią poczucie bezpieczeństwa i pewność, że w przypadku gdy wydarzy się coś nieprzewidzianego mogą liczyć na szybką i fachową pomoc w rozwiązaniu zaistniałego problemu.
 
Bezpieczny DOM Bezpieczny INTERNET

Czego dotyczą nasze produkty? Pakiet „Bezpieczny dom” zapewnia organizację wizyty specjalisty, pokrycie kosztu dojazdu oraz robocizny w razie awarii w domu, a także pomocy medycznej i wizyt lekarskich dla całej rodziny klienta w razie problemów zdrowotnych. Z kolei „Bezpieczny Internet” gwarantuje pomoc wykwalifikowanych specjalistów IT, wypłatę odszkodowania i profesjonalną pomoc prawną w przypadku kradzieży tożsamości internetowej lub naruszenia reputacji, transakcji z nieuczciwymi sklepami on-line oraz kradzieży środka płatniczego w Internecie.
 
„Często w sytuacji stresowej, gdy pojawia się konkretny problem do rozwiązania, zastanawiamy się gdzie szukać pomocy i kogo powinniśmy wezwać. Tu pojawiamy się my – wystarczy jeden telefon na dedykowaną infolinię i zajmiemy się wszystkim, od zorganizowania pomocy do pokrycia jej kosztów. Jesteśmy doskonale przygotowani by wspierać naszych klientów w trudnych dla nich sytuacjach, aby mogli skoncentrować się na tym co jest dla nich najważniejsze” – mówi Karolina Borecka, Sales Manager w AXA Assistance. „Oba pakiety dotyczą realnych sytuacji, z którymi możemy się spotkać na co dzień - pęknięta rura, wybita szyba, problem z organizacją transportu do szpitala, wirus ściągnięty na komputer czy też problemy z nieuczciwym sklepem on-line. Dodatkowymi zaletami oferowanych produktów jest ich ogólna dostępność w sieci sklepów Media Expert oraz bardzo atrakcyjna cena” – dodaje Łukasz Hajkowski, Członek Zarządu AXA Assistance, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej.
 
Do dyspozycji klientów dostępna jest całodobowa infolinia, gotowa do zorganizowania niezbędnej pomocy nawet w najtrudniejszych sytuacjach związanych z domem, zdrowiem lub aktywnością w Internecie. O ile assistance domowy jest dla nas tematem znanym i powszechnym, o tyle pomoc w przypadku zagrożeń Internetowych jest nowością pojawiającą się na rynku. Dlaczego jest ona tak istotna? Ponieważ Internet to dla nas codzienność – wiadomości, media społecznościowe, zakupy on-line czy też mobilna bankowość. To wszystko mamy na wyciągnięcie ręki. Niestety w obliczu coraz częściej pojawiających się cyberataków, uderzających zarówno w przedsiębiorstwa jak i zwykłych użytkowników Internetu, nasze dane, środki finansowe czy reputacja są coraz bardziej zagrożone, tym bardziej nasza czujność powinna być wzmożona.
 
W zależności od zapotrzebowania możemy wykupić pakiet na okres 12 lub 24 miesięcy. Przy wyborze opcji 24-miesięcznej klient dodatkowo otrzymuje 30% rabat na ubezpieczenie turystyczne od AXA Assistance.   
 

Pakiety „Bezpieczny dom” oraz „Bezpieczny Internet” dostępne są w wybranych sklepach Media Expert od dnia 12.06.2017 r.

 
04/07/2017
Udostępnij ten artykuł: