AXA i eSky z nową kampanią reklamową


AXA razem z Partnerem biznesowym eSky - jednym z wiodących graczy w branży wyszukiwania i zakupu biletów lotniczych on-line- prowadzi kampanię reklamową dotyczącą ubezpieczenia podróżnego AXA.

Kampania, która jest realizowana pod hasłem „Podróże na miarę czasów? To proste!” prowadzona  jest równocześnie na trzech rynkach: Polska, Czechy i Rumunia.

Komunikacja skierowana jest do osób, które chciałaby wyjechać za granicę, ale nie myślą o wykupieniu ubezpieczenia. W przekazie reklamowym nawiązujemy do specyficznej sytuacji rynkowej, z jaką mają do czynienia wszyscy podróżujący w czasach pandemii.  W spotach reklamowych podkreślamy, że gdy ma się ubezpieczenie podróżne AXA odkrywanie świata może być nadal przyjemne.

AXA razem z Partnerem biznesowym eSky - jednym z wiodących graczy w branży wyszukiwania i zakupu biletów lotniczych on-line- prowadzi kampanię reklamową dotyczącą ubezpieczenia podróżnego AXA. Kampania, która jest realizowana pod hasłem „Podróże na miarę czasów? To proste!” prowadzona  jest równocześnie na trzech rynkach: Polska, Czechy i Rumunia.

Komunikacja skierowana jest do osób, które chciałaby wyjechać za granicę, ale nie myślą o wykupieniu ubezpieczenia. W przekazie reklamowym nawiązujemy do specyficznej sytuacji rynkowej, z jaką mają do czynienia wszyscy podróżujący w czasach pandemii.  W spotach reklamowych podkreślamy, że gdy ma się ubezpieczenie podróżne AXA odkrywanie świata może być nadal przyjemne.

Share this article: