W nowej międzynarodowej kampanii AXA Partners i Grupa eSky pokazują, dlaczego odwołanie podróży nie musi się wiązać z utratą pieniędzy
AXA Partners i Grupa eSky zgodnie mówią: to Ty rządzisz swoim czasem i pieniędzmi! W ten sposób promują innowacyjne rozwiązanie –
ubezpieczenie od rezygnacji z podróży AXA.
Ubezpieczenie od rezygnacji z podróży łączy w sobie dwie ważne cechy: daje swobodę podróżowania i jednocześnie chroni nasz budżet na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, takich jak np. choroba. Dzięki temu produktowi nawet nagła zmiana planów nie będzie stała na przeszkodzie, by zrealizować podróż w innym, dogodnym dla siebie terminie – tłumaczy
Agnieszka Dąbrowska Head od Retail Sales w AXA Partners CEE/ Polska.
Wspólna kampania promocyjna AXA Partners i Grupy eSky wystartowała jednocześnie w Polsce i Rumunii w ostatnim tygodniu kwietnia 2023.
Przez ponad miesiąc swoim zasięgiem obejmie ona takie kanały jak YouTube, Instagram, TikTok i Facebook na obu rynkach.
Kolejna odsłona kampanii eSky i AXA Partners ma na celu dalsze budowanie świadomości rezerwowania i podróżowania z ubezpieczeniem. Zależy nam, aby Klienci planowali podróże z poczuciem bezpieczeństwa i ochroną poniesionych wydatków w sytuacji, gdy z różnych powodów zaistnieje konieczność odwołania lub przeniesienia wyjazdu na inny termin. Jest to szczególnie ważne, teraz gdy planowanie “last-minute” odchodzi w zapomnienie – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communication Director w Grupie eSky.