Homepage > O nas > Nowoczesna ochrona od zagrożeń internetowych w ofercie Raiffeisen Polbank

Nowoczesna ochrona od zagrożeń internetowych w ofercie Raiffeisen Polbank

AXA Assistance i Raiffeisen Polbank łączą siły, czego efektem jest nowy produkt CYBER Pomoc - ubezpieczenie od zagrożeń internetowych, dedykowane indywidualnym klientom Banku.
 
AXA Assistance CYBER Pomoc

Propozycja ta jest kolejnym potwierdzeniem pro klienckiego i innowacyjnego podejścia Banku do tworzenia nowych produktów i ciągłego doskonalenia oferty. 

Ubezpieczenie CYBER Pomoc odpowiada potrzebom bardzo dużej grupy klientów, dla której do tej pory rynek ubezpieczeniowy nie miał żadnej oferty. Produkt ten ma otworzyć oczy na niebezpieczeństwa czające się w Internecie i zachęcić do myślenia o swoim bezpieczeństwie w cyberprzestrzeni. 


Ubezpieczenie chroni od ryzyk, na które internauci są najbardziej narażeni i z którymi najczęściej się spotykają, a są to:

•    kradzież środków pieniężnych przez osobę trzecią z konta osobistego,
•    niedostarczenie zamówionego, bądź dostarczenie niezgodnego z zamówieniem produktu  przez sklep on-line, 
•    kradzież tożsamości internetowej,
•    utrata reputacji internetowej.

Ponadto, AXA Assistance zapewnia fachową pomoc w przypadku utraty danych na komputerze stacjonarnym ale również tablecie, dysku zewnętrznym czy karcie pamięci.


Dlaczego powinniśmy myśleć o bezpieczeństwie w sieci?

Coraz więcej klientów korzysta z Internetu na co dzień; dokonuje –zakupów, płatności, zamieszcza zdjęcia w mediach społecznościowych, czy po prostu poszukuje potrzebnych mu  informacji. Dzięki postępowi technologicznemu Internet mamy stale pod ręką – w domu, pracy czy telefonie. Niestety jego wszechobecność w naszym życiu codziennym przyciąga też wielu przestępców czyhających na nasze pieniądze, dane, czy dobre imię na wiele sposobów. Przykładów jest wiele: wiadomości-pułapki z informacją o zablokowaniu konta i prośbą o ponowne zalogowanie się, nieuczciwi sprzedawcy nie dostarczający produktu,  nieprawdziwe informacje na Twój temat w sieci  zamieszczone przez nieznaną osobę.

„W ostatnich latach lista odnotowywanych incydentów stale rośnie. W 2016 r. wzrost ten wynosił aż 46% w stosunku do roku poprzedniego. Niestety wszystkie tego typu ubezpieczenia oferowane na rynku, dedykowane są klientom instytucjonalnym i przedsiębiorstwom, natomiast zbyt mały nacisk kładziony jest na uświadamianie „zwykłego Kowalskiego” w zakresie  czyhających zagrożeń i negatywnych skutków jakie mogą one wywołać. Raiffeisen Polbank jest tu pionierem i wypełnia tę lukę oferując produkt zapewniający ochronę użytkownikom Internetu, którzy coraz częściej pojawiają się na celowniku cyberprzestępców” - mówi Łukasz Hajkowski, Członek Zarządu AXA Assistance, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej.

„CYBER Pomoc to kolejny produkt, który powstał z myślą o bezpieczeństwie i komforcie naszych klientów, przy uwzględnieniu zmieniającego się w zawrotnym tempie otoczenia społeczno-technologicznego. 

Dziś nie wyobrażamy sobie nie posiadać telefonu komórkowego z dostępem do Internetu, dzięki któremu świat stoi przed nami otworem. Po wyjściu z domu, kiedy zapomniemy portfela rzadko zdarza nam się po niego wrócić, natomiast jak nie zabierzemy telefonu, to zawsze po niego wracamy. Internet to wygoda, oszczędność czasu, a co za tym idzie i oszczędność kosztów. Jednak należy mieć na uwadze, że to co daje szanse niesie także ze sobą realne zagrożenia; dla naszych finansów i/lub też nas samych. 

CYBER Pomoc to produkt, który proponujemy bezpłatnie naszym klientom, posiadającym nową aktywną kartę debetową MasterCard Debit, wydaną do nowego Konta Wymarzonego, które pojawi się  w nowej odsłonie i będzie dostępny w ofercie Raiffeisen Polbank od dnia 20 marca br. Nie pozostaje nam więc nic innego jak życzyć naszym klientom Korzystania z przyjemnością z dobrodziejstwa, jakiego dostarcza nam Internet” – mówi Iwona Czępińska, Dyrektor ds. Ubezpieczeń, Raiffeisen Polbank.


W przypadku gdy klient padnie ofiarą cyberprzestępców, AXA Assistance zorganizuje natychmiastowe wsparcie IT, pomoże odzyskać stracone środki płatnicze, pomoże w sporze ze sklepem on-line oraz udzieli wsparcia prawnego (kompleksowe poprowadzenie sprawy przez prawników). Ponadto klient może liczyć na wypłatę odszkodowania w przypadku niepowodzenia działań prawnych.


21/03/2017
Udostępnij ten artykuł: