Homepage > O nas > AXA Partners dla Vectry, czyli COŚ się święci

AXA Partners dla Vectry, czyli COŚ się święci

30/01/2018

Gdy zatrzasnął się zamek w drzwiach wejściowych, a ulubiony serial zaraz się zaczyna... Gdy doktor Google nie wystarcza i potrzebna pomoc lekarza z prawdziwego zdarzenia... Gdy szanse na zostanie królem internetu spadają do zera, bo kontrolę nad komputerem przejęło złośliwe oprogramowanie... W tych sytuacjach, a także w wielu innych klienci Vectry mogą liczyć na pomoc dostarczoną AXA Partners w startujących ofertach. Propozycja jest dużą nowością na rynku telekomunikacyjnym.
 
AXA Partners dla Vectry

AXA Partners rusza z kolejnym projektem w segmencie affinity i branży telekomunikacyjnej. We współpracy z Vectra (jednym z wiodących operatorów kablowych w Polsce) przygotowała cztery rodzaje produktów, elastycznie dopasowanych do oferty głównej operatora: Szybka Pomoc DOM, Szybka Pomoc ZDROWIE, Szybka Pomoc INTERNET, Szybka Pomoc INTERNET+.

Produkty stanowią połączenie usług informacyjnych typu concierge oraz ubezpieczeń assistance, umożliwiających z jednej strony dostęp do całodobowego centrum, które zorganizuje płatną usługę na życzenie klienta a z drugiej w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia zleci wizytę odpowiedniego specjalisty czy lekarza w domu klienta Vectry oraz pokryje przewidziane w warunkach usługi koszty.
 

Dla domu i domowników

W ramach produktu Szybka Pomoc DOM klienci Vectry mogą liczyć na pomoc elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych, technika urządzeń klimatyzacyjnych, naprawę sprzętu  AGD/RTV, PC czy telefoniczną informację prawną.
 
„Podążając za strategią AXA Partners poszukujemy nowych możliwości i kanałów sprzedaży. To co wspólnymi siłami wypracowaliśmy z Vectrą jest nowością realizowaną na tak dużą skalę w branży telekomunikacyjnej” - wyjaśnia Łukasz Hajkowski, Członek Zarządu AXA Assistance, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej. „Stworzyliśmy prosty i jasny produkt, obejmujący ochroną szerokie spektrum zdarzeń – to nasza metoda na zapewnienie klientowi poczucia, że dostał coś naprawdę wyjątkowego i jednocześnie przydatnego. Chcemy osiągnąć zadowolenie klienta z oferty naszego partnera – Vectry, a przez to i z naszych usług.”
 
Szybka Pomoc ZDROWIE to z kolei ubezpieczenie zapewniające – w razie nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania – wizytę lekarza pierwszego kontaktu lub pediatry, opiekę pielęgniarską, dostarczenie lekarstw i pomoc domową po hospitalizacji.
 
„Skąd nazwa „Szybka Pomoc”? Ponieważ usługa jest już aktywna kolejnego dnia od momentu jej włączenia, natomiast zorganizowanie pomocy wraz z dojazdem specjalisty czy lekarza do domu klienta trwa bardzo szybko. Klient musi wykonać tylko jeden telefon do Centrum Alarmowego, resztą zajmiemy się my. Wezwiemy odpowiedniego specjalistę oraz pokryjemy koszty udzielonej pomocy. Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów w niespodziewanych sytuacjach, które mogą mieć miejsce każdego dnia.” - podkreśla Karolina Borecka, Sales Manager w AXA Partners.
 
AXA Partners dla Vectry
 

Bardzo realne cyber niebezpieczeństwo

Klienci Vectry nie zostaną pozostawieni sami sobie nie tylko w walce z wirusami chorobotwórczymi, ale też tymi komputerowymi. Dzięki produktowi Szybka Pomoc INTERNET mają zapewnioną pomoc w razie zainfekowania sprzętu wirusem, a także pomoc w instalacji i konfiguracji oprogramowania. AXA Partners zapewnia też assistance prawne i świadczenie odszkodowawcze w razie kradzieży i wykorzystania środka płatniczego lub kradzieży oraz wykorzystania naszej tożsamości w Internecie. A jeśli zdarzy się, że w wyniku awarii utracili pliki i dokumenty przechowywane na komputerze, również mogą liczyć na wsparcie. W pakiecie rozszerzonym - Szybka Pomoc INTERNET+ - zapewniona jest również pomoc w użytkowaniu i aktualizacji oprogramowania, a także pomoc specjalisty IT oraz psychologa w razie naruszenia reputacji online.

Dariusz Nowosadko, Członek Zarządu Vectry, zaznacza: „Od września prowadzimy ogólnopolską kampanię promocyjną „COŚ”, w ramach której przekonujemy, że dla każdego mamy COŚ wyjątkowego i dopasowanego. Teraz odkrywamy kolejne produkty dla naszych klientów -  „COŚ” szczególnego – usługi AXA Partners, które będą w  ofercie Vectry. Wzbogacając swoją ofertę o usługi świadczone przez naszego Partnera, zyskujemy lojalność klientów, którzy mogą być pewni, że dostają „COŚ” więcej niż w ramach ofert konkurencyjnych. Tym bardziej że jest to „COŚ” z kategorii premium care – profesjonalne dbanie o klienta i jego rodzinę - jak np. unikatowe w branży telekomunikacyjnej „cyber-assistance”.
 

Oferta AXA Partners we współpracy z Vectrą rusza 15 stycznia 2018 roku.

 
30/01/2018
Udostępnij ten artykuł: