Homepage > O nas > Karta Podróżnika od AXA Partners – bo liczy się wygoda

Karta Podróżnika od AXA Partners – bo liczy się wygoda

29/06/2018

Bilet na pociąg – w telefonie. Karta rabatowa do sklepu – w telefonie. Wejściówka do kina – w telefonie. Nasi klienci coraz rzadziej korzystają z wydruków, nie lubią kolekcjonować papierów i pamiętać o tym, żeby mieć je na okrągło przy sobie. A telefon jest zawsze pod ręką.
 
Karta Podróżnika

Z początkiem wakacji AXA Partners wprowadziła Kartę Podróżnika – rozwiązanie, które zapewnia dostęp z urządzenia mobilnego do informacji na temat zawartego ubezpieczenia, okresu umowy, numeru kontaktowego do centrum alarmowego oraz do wskazówek dotyczących korzystania z ubezpieczenia, np. instrukcji, jak zgłosić szkodę.
 

Wygoda zakupu, zakup wygody

Dzięki Karcie Podróżnika klient nie musi pamiętać o wydrukowaniu polisy i noszeniu jej przy sobie podczas wyjazdu. Tomáš Mrnka, Dyrektor Sprzedaży w AXA Partners zwraca uwagę: Dzięki temu rozwiązaniu klient nie musi martwić się wydrukiem polisy, jeśli kupił ją w ostatniej chwili. AXA Assistance jako jeden z niewielu ubezpieczycieli na polskim rynku gwarantuje ochronę dostępną już w ciągu 4 godzin od zakupu.

Co więcej, w razie szkody – będzie mógł po prostu sięgnąć po telefon, w którym będzie miał od razu możliwość wybrania numeru do centrum pomocy, działającego przez całą dobę. Dodatkowo, w Karcie Podróżnika znajdzie wskazówki, jak postępować.
 

Ściągnięcie Karty Podróżnika jest bardzo łatwe. Klient może ją pobrać na dwa sposoby:

  • na etapie zakupu, po sfinalizowaniu płatności za polisę, może zeskanować kod QR, który zostanie mu wyświetlony i pobrać Kartę ze strony,
  • w każdej chwili może też wrócić do maila z potwierdzeniem zakupu, OWU i polisą, gdzie znajdzie link pozwalający na pobranie Karty.
 
Karta Podróżnika


Klienci doceniają rozwiązanie, a AXA docenia klientów

Karta Podróżnika funkcjonuje już od zeszłego roku na rynku czeskim, gdzie cieszy się pozytywnym odbiorem i coraz większą popularnością.

Nasz pomysł doczekał się nawet nagrody za innowacyjność w konkursie Cenu pokroku 2017. To dla nas potwierdzenie, że rozwiązanie jest dobre i potrzebne. Żyjemy w czasach, gdy smartfon stał się dla wielu osób swoistym centrum operacyjnym. W tym centrum nie może zatem zabraknąć ubezpieczeń, od których przecież zależy powodzenie niejednej operacji – dodaje Tomáš Mrnka.

Dodatkowo skorzystanie z Karty Podróżnika oznacza dla klienta 30% zniżki na kolejne podróże.
29/06/2018
Udostępnij ten artykuł: