Homepage > O nas > Vivus ubezpieczy klientów w sieci

Vivus ubezpieczy klientów w sieci

1 sierpnia 2017 r. Vivus.pl wystartował z pilotażową kampanią, łączącą szybkie pożyczki oraz ubezpieczenie od ryzyk internetowych od AXA Assistance. Projekt ten początkowo obejmie 65 000 klientów, którym do pożyczek zostanie zaproponowane darmowe ubezpieczenie. To pierwsza taka inicjatywa pośród firm pożyczkowych.
 
Cyberbezpieczeństwo z Vivusem i AXA Assistance


W sierpniu Vivus Finance po raz pierwszy zaproponuje wyselekcjonowanej grupie swoich klientów bezpłatne 35-dniowe ubezpieczenie, którego zakres obejmuje między innymi:

  • brak lub niekompletną dostawę towaru zakupionego w sklepie internetowym,
  • kradzież i bezprawne użycie danych osobowych lub kart płatniczych,
  • nieuprawnione transakcje przy użyciu zagubionej lub skradzionej karty,
  • utratę pieniędzy wypłaconych z bankomatu,
  • naruszenie dobrego imienia w internecie.
Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej, Członek Zarządu AXA Assistance, zwraca uwagę na kierunek, w którym będzie rozwijała się oferta ubezpieczeniowa.

- Rynek sprzedaży ubezpieczeń tradycyjnych ustabilizował się, pora na innowacyjne podejście i opracowanie produktów, podążających za bardzo dynamicznym postępem technologicznym. Ponadto musimy wziąć pod uwagę zmieniające się potrzeby klientów, których świadomość stale wzrasta przez co przywiązują większe znaczenie do bezpieczeństwa. W obliczu coraz częstszych cyberataków, które uderzają również w zwykłych użytkowników Internetu, nasze dane osobowe czy środki finansowe stają się porządanym towarem. Ubezpieczenie, które oferujemy za pośrednictwem Vivusa, to produkt adresowany do klientów żyjących aktywnie i korzystających z e-commerce.

Vivus Finance jest liderem rynku pożyczek online w Polsce. Użytkownicy sektora finansowego, nie tylko ci pożyczający online, narażeni są na wiele ryzyk. Nie wszystkich da się uniknąć. Przygotowna wpólnie propozycja jest odpowiedzią na wiele z nich.

Tomasz Lipert, Manager ds. Produktu w Vivusie uważa, że cyberbezpieczeństwo to kierunek, w którym będą się rozwijały usługi finansowe.

- Polska jest jednym z najnowocześniejszych rynków finansowych w Europie. Polscy klienci przyzwyczajeni są do rozwiązań, które na zachodzie często wydają się niemożliwe do zaimplementowania. Wiele zrobiliśmy dla zwiększenia wygody klientów – pora na zadbanie o ich bezpieczeństwo. Jesteśmy pierwszym fintechem w Polsce, który zdecydował się połączyć nowoczesne usługi finansowe z produktem ubezpieczeniowym przygotowanym specjalnie dla klientów aktywnych w internecie. Chcemy, by nie tylko korzystanie z naszego serwisu było dla klientów bezpieczne, ale by korzystanie z Vivusa zapewniało bezpieczeństwo również w innych obszarach ich aktywności.

Ubezpieczenie proponowane przez AXA Assistance obejmuje pomoc prawną i ewentualne odszkodowanie, między innymi w przypadku kradzieży dopiero co wypłaconej z bankomatu gotówki, lub gdy towar zamówiony w sklepie internetowym nie dotrze, a ten odmówi rozpatrzenia reklamacji. Podobna pomoc oferowana jest w przypadku znieważenia lub naruszenia dobrego imienia w internecie – na przykład poprzez rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na temat ubezpieczonego.

Pierwszy etap pilotażu został zaplanowany na sierpień.

 
01/08/2017
Udostępnij ten artykuł: