Dział Obsługi Klienta

Jeżeli masz pytania dotyczące naszych produktów lub zakupionego ubezpieczenia, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Sposób kontaktu

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE CENTRUM POMOCY NA TEJ STRONIE

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami bezpośrednio:
 
Aby uzyskać informacje, przygotuj:
 
  • numer umowy ubezpieczeniowej (jeśli już posiadasz umowę) 
Telefon i e-mail
Telefon i e-mail
Podczas połączenia telefonicznego najpierw odsłuchaj menu głosowego. Aby porozmawiać w języku polskim, wybierz opcję -1-, a następnie wybierz odpowiednią opcję dotyczącą ubezpieczenia, które Cię interesuje. W określonych sytuacjach Twój wniosek może być rozpatrywany przez wirtualną asystentkę Alex, w takim przypadku postępuj zgodnie z instrukcjami głosowymi, co ułatwi późniejsze udzielenie informacji przez naszego Konsultanta.

W przypadku zapytań e-mailowych odpowiadamy najpóźniej następnego dnia roboczego.