Pozor na podvodníky! Zákazníky kontaktují lidé, kteří se vydávají za falešné zaměstnance společnosti AXA. Další informace, co dělat, naleznete zde.

Dział Obsługi Klienta

Jeżeli masz pytania dotyczące naszych produktów lub zakupionego ubezpieczenia, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Sposób kontaktu

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE CENTRUM POMOCY NA TEJ STRONIE

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami bezpośrednio:
 
Aby uzyskać informacje, przygotuj:
 
  • numer umowy ubezpieczeniowej (jeśli już posiadasz umowę) 
Telefon i e-mail
Telefon i e-mail
Podczas połączenia telefonicznego najpierw odsłuchaj menu głosowego. Aby porozmawiać w języku polskim, wybierz opcję -1-, a następnie wybierz odpowiednią opcję dotyczącą ubezpieczenia, które Cię interesuje. W określonych sytuacjach Twój wniosek może być rozpatrywany przez wirtualną asystentkę Alex, w takim przypadku postępuj zgodnie z instrukcjami głosowymi, co ułatwi późniejsze udzielenie informacji przez naszego Konsultanta.

W przypadku zapytań e-mailowych odpowiadamy najpóźniej następnego dnia roboczego.