Strona startowa > Porady i wskazówki > Pytania i odpowiedzi

PYTANIA I ODPOWIEDZI

  1. Co to jest assistance?
    Assistance oznacza pomoc. Zapewniamy ją w przypadku konkretnego zdarzenia, zawsze w sposób dostosowany do potrzeb naszych klientów. Usługi assistance ułatwiają życie, dlatego stają się coraz bardziej popularne, nie tylko w Polsce. Do najbardziej znanych usług assistance należą assistance samochodowy i podróżny -> kup teraz ubezpieczenie turystyczne online. Jednocześnie coraz bardziej popularne stają się usługi assistance domowego i medycznego.
     
  2. Czym ubezpieczenie assistance różni się od innych ubezpieczeń?
    W ubezpieczeniu assistance zamiast wypłaty odszkodowania otrzymujesz od realną pomoc organizowaną przez wyspecjalizowane Centrum Pomocy czuwające przez 24 godziny na dobę.
     
  3. Co to jest MediPlan?
    MediPlan to ubezpieczenie medyczne stworzone, aby pomóc Ci w szybszym powrocie do sprawności po wypadku. Ubezpieczenie MediPlan od AXA Assistance oferuje Ci dostęp do szerokiej gamy lekarzy specjalistów, badań ambulatoryjnych czy radiologicznych. W wariancie Medi 40 możesz skorzystać z drogich i trudno dostępnych badań specjalistycznych takich jak np.: tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny. Wszystkie świadczenia realizowane są w formule bezgotówkowej, dzięki temu nie musisz mieć przy sobie pieniędzy by otrzymać pomoc, bo opłaci ją dla Ciebie AXA Assistance. Ponadto zapewniamy Ci krótki czas oczekiwania na konsultację lekarza specjalisty (nie więcej niż 5 dni!) oraz na badania specjalistyczne (maksymalnie do 3 dni!).
     
  4. Jakie zdarzenie są objęte ochroną w ubezpieczeniu MediPlan?
    MediPlan zapewnia Ci pomoc po nieszczęśliwych wypadkach, które mogą przytrafić się każdemu (np. wypadku komunikacyjnym czy wypadku w domu) i które nierzadko skutkują poważnymi obrażeniami, wymagającymi długiego i kosztownego leczenia.
     
  5. Czy MediPlan chroni mnie w Polsce i za granicą?
    Ubezpieczenie MediPlan działa wyłącznie na terenie Polski. Pomoc przysługuje zatem po zdarzeniach, które miały miejsce na terenie naszego kraju.
     
  6. Co to jest Casco MediPlan?
    Casco MediPlan to ubezpieczenie medyczne, dzięki któremu po wypadku komunikacyjnym zapewnimy pomoc Tobie i pasażerom pojazdu zgłoszonego do ubezpieczenia. Ubezpieczenie Casco MediPlan to szeroki zakres konsultacji u lekarzy specjalistów, dostęp do badań ambulatoryjnych czy radiologicznych. W najwyższym wariancie możesz skorzystać z drogich i trudno dostępnych badań specjalistycznych takich jak np.: tomografia komputerowa, czy rezonans magnetyczny. Wszystkie świadczenia realizowane są w formule bezgotówkowej, dzięki temu nie potrzebujesz mieć przy sobie pieniędzy by otrzymać pomoc, bo opłaca ją dla Ciebie AXA Assistance. Ponadto zapewniamy Ci krótki czas oczekiwania na konsultację lekarza specjalisty (nie więcej niż 5 dni!) oraz na badania specjalistyczne (maksymalnie do 3 dni!).
     
  7. Jaki jest zakres terytorialny ubezpieczenia Casco MediPlan?
    Ubezpieczenie Casco MediPlan działa wyłącznie na terenie Polski. Oznacza to, że pomoc przysługuje po zdarzeniach, które miały miejsce w Polsce.
     
  8. Jakie zdarzenie są objęte ochroną w ubezpieczeniu Casco MediPlan?
    Casco MediPlan zapewnia Ci pomoc po wypadkach komunikacyjnych, które skutkują poważnymi obrażeniami wymagającymi długiego i kosztownego leczenia.
     
  9. Co wyróżnia ubezpieczenia MediPlan i Casco MediPlan na tle innych ubezpieczeń (np. NNW)?
    W ubezpieczeniu NNW poszkodowany na własną rękę organizuje sobie leczenie, a po jego zakończeniu może zwrócić się do Ubezpieczyciela o wypłatę odszkodowania, którego wysokość zależy od stopnia uszczerbku na zdrowiu.
    W przypadku ubezpieczeń AXA Assistance MediPlan i Casco MediPlan otrzymujesz wsparcie już od pierwszego dnia leczenia. Pomoc organizowana jest przez dedykowany zespół konsultantów medycznych.
     
  10. Kiedy działa ubezpieczenia MediPlan i Casco MediPlan?
    Jeżeli w wyniku nieszczęśliwego wypadku lekarz, który udzielił Ci pierwszej pomocy, zalecił dalsze leczenie – zadzwoń do nas! Zaopiekujemy się Tobą organizując niezbędne badania i konsultacje pokrywając ich koszty.
     
  11. Ile czasu oczekuje się na rozpatrzenie wniosku o realizację świadczeń?
    Lekarz AXA Assistance rozpatrzy Twój wniosek w ciągu 3 dni roboczych.
     
  12. Ile czasu oczekuje się wizytę u lekarza ortopedy?
    Maksymalny okres oczekiwania na wizytę to 5 dni roboczych liczonych od dnia akceptacji wniosku o realizację świadczeń przez lekarza AXA Assistance.
     
  13. Ile czasu oczekuje się wykonanie rezonansu magnetycznego?
    Maksymalny okres oczekiwania na badanie to 3 dni robocze liczonych od dnia akceptacji wniosku o realizację świadczeń przez lekarza AXA Assistance.
     
  14. Jak mogę kupić ubezpieczenia AXA Assistance?
    Ubezpieczenia AXA Assistance są już dostępne na naszej stronie internetowej. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty w tym miejscu.