Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła, że rozprzestrzenianie się koronawirusa (COVID-19) osiągnęło status pandemii.

Nasze ubezpieczenie podróży zapewnia ochronę w razie nieprzewidzianych zdarzeń - nie chroni więc przypadków, które były do przewidzenia lub które znane były przed zawarciem umowy ubezpieczenia.
Z tego powodu wszelkie nowe polisy zakupione po 11.03.2020 r. nie będą obejmowały zdarzeń związanych z pandemią koronawirusa, zgodnie z wyłączeniami odpowiedzialności, znajdującymi się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU).

Nadal będziemy świadczyć ochronę w zakresie kosztów leczenia w odniesieniu do zachorowań na COVID-19, jeśli ubezpieczona podróż rozpoczęła się przed wydaniem przez WHO oświadczenia o pandemii.

Wszystkie polisy zapewniają ochronę dla zdarzeń przewidzianych w OWU nie związanych z epidemią koronawirusa.

Kontakt

Pomoc assistance
Pierwsza pomoc dla naszych Klientów. Jesteśmy do Waszej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
+48 22 575 97 28
Obsługa Klienta
Masz pytanie dotyczące ubezpieczeń turystyczno-medycznych? Potrzebujesz pomocy w zakupie ubezpieczenia? Zadzwoń lub napisz do naszego działu obsługi Klienta.
+48 22 529 84 44
Pon - Pt: 08:00 - 20:00
Media
Dziennikarze mogą kontaktować się z działem marketingu i komunikacji pod adresem:
GDPR
Pytania dotyczące prywatności danych kieruj na adres:
Wszystkie drukowane dokumenty prosimy przesyłać na adres:
AXA Assistance 
ul. Prosta 68
00-838 Warszawa
Polska
Siedziba firmy:
AXA Assistance 
ul. Prosta 68
00-838 Warszawa
Polska
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi lub kontaktu, który spełnia Twoje oczekiwania skorzystaj z formularza kontaktowego.