Zgłoszenie szkody

Aby zgłosić zdarzenie ubezpieczeniowe, skorzystaj z naszego systemu Saxana:

Chcę skorzystać z pomocy za granicą
Chcę zgłosić szkodę
Kontakt z infolinią
Transport do szpitala
Leczenie najwyższej jakości
Powrót do domu
Wysłanie dokumentów
Rozpatrzenie szkody
Zwrot poniesionych kosztów
Kontakt z infolinią
Transport do szpitala
Leczenie najwyższej jakości
Powrót do domu

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem Online Assistance lub do nas zadzwoń Nasza usługa assistance jest dostępna 24/7.
 
Jeśli sytuacja jest pilna, a stan zdrowia zagraża życiu, zawsze najpierw  wezwij lokalną służbę ratunkową. Najczęściej są to numery 112, 911 lub 999 w zależności od kraju, w którym przebywasz. 

✔️ W przypadku prostych spraw , gdy potrzebujesz odwiedzić placówkę medyczną, możesz skorzystać z usługi Online Assistance. Tam w łatwy sposób zgłosisz zdarzenie, a system wyszuka odpowiednią placówkę medyczną lub skontaktuje się z Tobą bezpośrednio pracownik linii assistance. 
✔️ Online Assistance udzieli również porad w sytuacjach związanych z podróżowaniem, dostarczając wskazówek i informacji, jak postępować w przypadku opóźnienia bagażu, lotu lub jeśli dojdzie do uszkodzenia cudzej własności itp. 
✔️ Wystarczy kliknąć ONLINE ASSISTANCE na stronie internetowej, link jest również dostępny na rewersie Elektronicznej Karty w Twoim telefonie lub wybrać opcję 1 w  menu głosowym,  wówczas link do usługi zostanie wysłany w wiadomości SMS. 

 

W przypadku poważnych zdarzeń, gdy Ty lub ktoś z Twoich bliskich jest hospitalizowany, lub konieczne jest zorganizowanie transportu, albo nie wiesz, co masz zrobić, zadzwoń na naszą linię assistance  +48 22 575 97 28. 

  • Przekaż naszemu Konsultantowi, co się stało, gdzie się obecnie znajdujesz, a wspólnie ustalimy rozwiązanie. 

  • Skontaktujemy się z szpitalem, regularnie będziemy monitorować sytuację i przekazywać Ci aktualne informacje. 

  • Zorganizujemy również bezpieczny transport z powrotem do domu, jeśli stan zdrowia na to pozwala i nie ma możliwości skorzystania z pierwotnego środka transportu. 

  • Pokryjemy koszty zgodnie z roszczeniami wynikającymi z zawartej umowy ubezpieczenia. 

Przez cały czas jesteśmy blisko Ciebie. Monitorujemy sytuację i zapewniamy płynny przebieg wszystkich niezbędnych spraw. 
Nie będziesz sam w trudnej sytuacji! 

Czy zdarzyło Ci się coś za granicą i płaciłeś to z własnej kieszeni? Możesz łatwo ubiegać się o zwrot kosztów za pośrednictwem naszego portalu internetowego. 
Zgłoszenie zdarzenia zajmie kilka minut, zrobisz to nawet przez telefon komórkowy.  

Co będziesz potrzebować: 
✔️ numer umowy ubezpieczenia i dane osoby ubezpieczonej, ✔️ informacje dotyczące szkody, 
✔️ wszelką dokumentację potwierdzającą powstanie szkody np. rachunki za lekarza. 

Jeśli zgłaszasz zdarzenie e-mailem, nie zapomnij wypełnić formularza

Powiadomienie o zdarzeniu szkodowym

Notification of claim. Powiadomienie o zdarzeniu szkodowym dla obcokrajowców.

Dołącz kopie faktur lub paragonów, wszelkie inne dokumenty związane ze zdarzeniem, oryginały zachowaj dla siebie. 

Czy zdarzyło Ci się coś za granicą i płaciłeś to z własnej kieszeni? Możesz łatwo ubiegać się o zwrot kosztów za pośrednictwem naszego portalu internetowego. 
Zgłoszenie zdarzenia zajmie kilka minut, zrobisz to nawet przez telefon komórkowy.  

Co będziesz potrzebować: 
✔️ numer umowy ubezpieczenia i dane osoby ubezpieczonej, ✔️ informacje dotyczące szkody, 
✔️ wszelką dokumentację potwierdzającą powstanie szkody np. rachunki za lekarza. 

Jeśli zgłaszasz zdarzenie e-mailem, nie zapomnij wypełnić formularza

Powiadomienie o zdarzeniu szkodowym

Notification of claim. Powiadomienie o zdarzeniu szkodowym dla obcokrajowców.

Dołącz kopie faktur lub paragonów, wszelkie inne dokumenty związane ze zdarzeniem, oryginały zachowaj dla siebie. 

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem Online Assistance lub do nas zadzwoń Nasza usługa assistance jest dostępna 24/7. 
Jeśli sytuacja jest pilna, a stan zdrowia zagraża życiu, zawsze najpierw  wezwij lokalną służbę ratunkową. Najczęściej są to numery 112, 911 lub 999 w zależności od kraju, w którym przebywasz. 

✔️ W przypadku prostych spraw , gdy potrzebujesz odwiedzić placówkę medyczną, możesz skorzystać z usługi Online Assistance. Tam w łatwy sposób zgłosisz zdarzenie, a system wyszuka odpowiednią placówkę medyczną lub skontaktuje się z Tobą bezpośrednio pracownik linii assistance. 
✔️ Online Assistance udzieli również porad w sytuacjach związanych z podróżowaniem, dostarczając wskazówek i informacji, jak postępować w przypadku opóźnienia bagażu, lotu lub jeśli dojdzie do uszkodzenia cudzej własności itp. 
✔️ Wystarczy kliknąć ONLINE ASSISTANCE na stronie internetowej, link jest również dostępny na rewersie Elektronicznej Karty w Twoim telefonie lub wybrać opcję 1 w  menu głosowym,  wówczas link do usługi zostanie wysłany w wiadomości SMS. 

 

Jeśli chodzi o poważniejsze sytuacje, gdy Ty lub ktoś z Twoich bliskich jest hospitalizowany, lub konieczne jest zorganizowanie transportu, albo nie wiesz, co robić, zadzwoń na naszą linię assistance  +48 22 575 97 28. 

  • Przekaż naszemu operatorowi, co się stało, gdzie się znajdujesz, a wspólnie ustalimy rozwiązanie. 

  • Skontaktujemy się z szpitalem, regularnie będziemy monitorować sytuację i przekazywać Ci aktualne informacje. 

  • Zorganizujemy również bezpieczny transport z powrotem do domu, jeśli stan zdrowia na to pozwala i nie ma możliwości skorzystania z pierwotnego środka transportu. 

  • Pokryjemy koszty zgodnie z roszczeniami wynikającymi z zawartej umowy ubezpieczenia. 

Przez cały czas jesteśmy blisko Ciebie. Monitorujemy sytuację i zapewniamy płynny przebieg wszystkich niezbędnych spraw. 
Nie będziesz sam w trudnej sytuacji! 

Terminy i reklamacje

Terminy

Terminy rozpatrywania szkód  
Szkody rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty ich zgłoszenia. 
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, termin może ulec wydłużeniu o czym będziesz informowany na bieżąco.

Odwołania i reklamacje

Odwołania i reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej lub mailowej: 
 
1)  na adres: 
Dział Jakości Inter Partner Assistance Polska S.A. 
ul. Giełdowa 1, 01-211 Warszawa 
 
2)  drogą elektroniczną na adres e-mail: quality@axa-assistance.pl. 
 
Przesłane zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje: 

✔️ imię i nazwisko, pełen adres korespondencyjny lub adres e-mail, na który będziemy kierować korespondencję , 

✔️ wskazanie numeru umowy ubezpieczenia, której dotyczy odwołanie lub reklamacja; 

✔️ opis zgłaszanego problemu i oczekiwana oraz wybór drogi/ścieżki rozpatrzenia sprawy: korespondencyjnie lub mailowo.