Czy zdarzyło Ci się coś za granicą i płaciłeś to z własnej kieszeni? Możesz łatwo ubiegać się o zwrot kosztów za pośrednictwem naszego portalu internetowego.
Zgłoszenie zdarzenia zajmie kilka minut, zrobisz to nawet przez telefon komórkowy.
Co będziesz potrzebować:
✔️ numer umowy ubezpieczenia i dane osoby ubezpieczonej, ✔️ informacje dotyczące szkody,
✔️ wszelką dokumentację potwierdzającą powstanie szkody np. rachunki za lekarza.
Jeśli zgłaszasz zdarzenie e-mailem, nie zapomnij wypełnić formularza
Powiadomienie o zdarzeniu szkodowym
Notification of claim. Powiadomienie o zdarzeniu szkodowym dla obcokrajowców.
Dołącz kopie faktur lub paragonów, wszelkie inne dokumenty związane ze zdarzeniem, oryginały zachowaj dla siebie.
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem Online Assistance lub do nas zadzwoń Nasza usługa assistance jest dostępna 24/7.
Jeśli sytuacja jest pilna, a stan zdrowia zagraża życiu, zawsze najpierw wezwij lokalną służbę ratunkową. Najczęściej są to numery 112, 911 lub 999 w zależności od kraju, w którym przebywasz.
✔️ W przypadku prostych spraw , gdy potrzebujesz odwiedzić placówkę medyczną, możesz skorzystać z usługi Online Assistance. Tam w łatwy sposób zgłosisz zdarzenie, a system wyszuka odpowiednią placówkę medyczną lub skontaktuje się z Tobą bezpośrednio pracownik linii assistance.
✔️ Online Assistance udzieli również porad w sytuacjach związanych z podróżowaniem, dostarczając wskazówek i informacji, jak postępować w przypadku opóźnienia bagażu, lotu lub jeśli dojdzie do uszkodzenia cudzej własności itp.
✔️ Wystarczy kliknąć ONLINE ASSISTANCE na stronie internetowej, link jest również dostępny na rewersie Elektronicznej Karty w Twoim telefonie lub wybrać opcję 1 w menu głosowym, wówczas link do usługi zostanie wysłany w wiadomości SMS.
Jeśli chodzi o poważniejsze sytuacje, gdy Ty lub ktoś z Twoich bliskich jest hospitalizowany, lub konieczne jest zorganizowanie transportu, albo nie wiesz, co robić, zadzwoń na naszą linię assistance +48 22 575 97 28.
-
Przekaż naszemu operatorowi, co się stało, gdzie się znajdujesz, a wspólnie ustalimy rozwiązanie.
-
Skontaktujemy się z szpitalem, regularnie będziemy monitorować sytuację i przekazywać Ci aktualne informacje.
-
Zorganizujemy również bezpieczny transport z powrotem do domu, jeśli stan zdrowia na to pozwala i nie ma możliwości skorzystania z pierwotnego środka transportu.
-
Pokryjemy koszty zgodnie z roszczeniami wynikającymi z zawartej umowy ubezpieczenia.
Przez cały czas jesteśmy blisko Ciebie. Monitorujemy sytuację i zapewniamy płynny przebieg wszystkich niezbędnych spraw.
Nie będziesz sam w trudnej sytuacji!