Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła, że rozprzestrzenianie się koronawirusa (COVID-19) osiągnęło status pandemii.

Nasze ubezpieczenie podróży zapewnia ochronę w razie nieprzewidzianych zdarzeń - nie chroni więc przypadków, które były do przewidzenia lub które znane były przed zawarciem umowy ubezpieczenia.
Z tego powodu wszelkie nowe polisy zakupione po 11.03.2020 r. nie będą obejmowały zdarzeń związanych z pandemią koronawirusa, zgodnie z wyłączeniami odpowiedzialności, znajdującymi się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU).

Nadal będziemy świadczyć ochronę w zakresie kosztów leczenia w odniesieniu do zachorowań na COVID-19, jeśli ubezpieczona podróż rozpoczęła się przed wydaniem przez WHO oświadczenia o pandemii.

Wszystkie polisy zapewniają ochronę dla zdarzeń przewidzianych w OWU nie związanych z epidemią koronawirusa.

Casco Medi Plan


Ubezpieczenie Casco MediPlan obejmuje ochroną kierowcę pojazdu oraz jego pasażerów, którzy ulegli wypadkowi drogowemu.

Realna pomoc
dostępna 24/7
Ochrana kierowcy
i jego pasażerów
Pokrycie kosztów 
leczenia i badań
Dostęp do specjalistycznych
badań
O ubezpieczeniu
O ubezpieczeniu

Ubezpieczenie Casco MediPlan obejmuje ochroną kierowcę pojazdu oraz jego pasażerów, którzy ulegli wypadkowi drogowemu. Zapewniamy im pomoc w szybszym powrocie do zdrowia oraz zabezpieczamy przed wiążącymi się z tym wydatkami. Polisa przypisana jest do samochodu i gwarantuje ochronę osobom, które w nim przebywały podczas zdarzenia drogowego (kierowcy oraz max 4 pasażerów).

Pokrycie kosztów leczenia
Pokrycie kosztów leczenia

W ramach polisy zorganizujemy niezbędne leczenie i pokryjemy jego koszty. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Centrum Pomocy AXA Assistance pozostającym do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę przez cały rok. Resztę zrobimy za Ciebie.

Ubezpieczenie zapewnia:
Ubezpieczenie zapewnia:
  • Realną pomoc w trudnych sytuacjach
  • Organizację leczenia
  • Pokrycie kosztów umówionych wizyt lekarskich oraz badań specjalistycznych
  • Dostęp do drogich badań specjalistycznych (m.in. tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny, rehabilitacja).
  • Realizację wizyty lekarskiej w przeciągu 5 dni, a badania specjalistycznego w 3 dni
  • Dostęp do rozbudowanej sieci ponad 700 prywatnych placówek medycznych
Wasze pytania
Wasze pytania
W razie dodatkowych wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią dostępną od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 pod numerem telefonu +48 22 529 84 44. Ewentualne pytania możesz także kierować na adres email kontakt@axa-assistance.pl