Homepage > O nas > Pomoc na klik dla klientów EFL

Pomoc na klik dla klientów EFL

16/10/2017

AXA Assistance wraz z EFL przygotowały aplikację mobilną EFL Assistance, która pozwala na szybkie wezwanie pomocy assistance w przypadku awarii lub uszkodzenia pojazdu.
 
AXA Assistance EFL


Od września klienci EFL mogą korzystać z aplikacji, która ma im zapewnić poczucie bezpieczeństwa na drodze.

Wbudowana mapa z geolokalizacją ułatwia wskazanie miejsca, do którego należy wysłać pomoc. Po przyjęciu zgłoszenia AXA Assistance będzie na bieżąco informowała leasingobiorcę o przebiegu i postępach w realizacji sprawy, m.in. wysłaniu lawety czy wyjazdu pojazdu zastępczego, przesyłając stosowne komunikaty na jego smartfona. Aplikacja umożliwia również nawiązanie szybkiego kontaktu z infolinią EFL, zgłoszenie szkody wypadkowej lub kradzieżowej pojazdu do Centrum Likwidacji Szkód EFL oraz zalogowanie się do Portalu Klienta EFL.
 
„Kilka lat temu leasingobiorcy niechętnie i z ostrożnością podchodzili do załatwiania wielu tematów przez Internet, teraz jest to dla nich codziennością. Podobnie jest z wykorzystywaniem smartfonów. To nie tylko narzędzie do komunikacji, sprawdzania bieżących informacji czy załatwiania prywatnych spraw, ale coraz częściej biznesowy asystent. Ma to również zastosowanie w obsłudze kontraktów leasingowych. Teraz klienci EFL większość spraw związanych z obsługą szkody pojazdu mogą załatwić poprzez udostępnioną im właśnie mobilną aplikację. Co więcej, na bieżąco na ekranie smartfonu będą wyświetlane informacje o kolejnych krokach” podkreśla Wojciech Przybył, prezes zarządu EFL Finance. 

Aplikacja EFL Assistance jest bezpłatna i dostępna dla klientów posiadających ubezpieczenie EFL Assistance dla pojazdów osobowych i dostawczych. Wystarczy pobrać ją z Google Play lub AppStore. Po zainstalowaniu należy wpisać numer rejestracyjny pojazdu i aplikacja jest gotowa do użytkowania.

Aplikacja EFL Assistance

„Assistance jest w naszym DNA dlatego wiemy jak ważna jest szybka interwencja i udzielenie pomocy na najwyższym poziomie. W sytuacji stresowej często nie potrafimy określić naszego położenia, w szczególności gdy znajdujemy się w dalszej podróży. Odpowiedzią na te problemy jest właśnie aplikacja mobilna. Dzięki wbudowanej geolokalizacji konsultanci będą znali nasze dokładne położenie, co znacznie ułatwi wezwanej pomocy drogowej oraz dotarcie na miejsce zdarzenia” mówi Michał Bereda, Menedżer Działu Obsługi Kluczowych Klientów.
 
Na obsługę szkody w EFL składa się wiele rozwiązań, dzięki którym nieprzyjemne zdarzenia stają się dla przedsiębiorcy mniej uciążliwe. Poza wprowadzoną właśnie aplikacją EFL Assistance, leasingobiorcy mają do dyspozycji Centrum Likwidacji Szkód. Dzięki tej usłudze, obowiązki klienta zostały zminimalizowane do telefonicznego zgłoszenia szkody.

Co warte podkreślenia EFL pokrywa koszt podatku VAT od faktury za naprawę, który standardowo spoczywałby na Kliencie.

„Współpraca takiej firmy jak nasza z leasingobiorcą nie sprowadza się tylko do przedstawienia oferty i sprzedaży usługi, lecz jej ważną częścią jest obsługa posprzedażowa. To właśnie zadowolenie z tego etapu kontraktu bardzo często wpływa na decyzję klienta, czy warto kontynuować współpracę z leasingodawcą przy kolejnych inwestycjach. Jedną z najmniej przyjemnych sytuacji dla przedsiębiorców jest właśnie likwidacja szkód, dlatego stale wdrażamy nowe rozwiązania maksymalnie upraszczające załatwienie formalności i oszczędzające czas. To widzą i doceniają nasi klienci, czego przejawem jest między innymi bardzo wysoka ocena satysfakcji Klientów z naszego procesu likwidacji szkód”mówi Radosław Woźniak, wiceprezes EFL.
 
Wdrażane rozwiązania i coraz większa dbałość o jakość obsługi w EFL mają swoje przełożenie w opiniach klientów. Usługa likwidacji szkód w EFL jest oceniana zdecydowanie wyżej niż w innych firmach leasingowych. Średnia ocena Centrum Likwidacji Szkód wystawiona przez klientów EFL wyniosła 4,4, podczas gdy proces likwidacji szkód konkurencji uzyskał średni wynik na poziomie 3,8 – tak wynika z badania opinii i satysfakcji leasingobiorców przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS w 2017 roku.
16/10/2017
Udostępnij ten artykuł: